Log in

I forgot my password

Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest :: 1 Bot

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 22 on Sun 20 Oct 2013, 12:56 am

benda baik atau yg buruk spjg jd komander yg boleh jd teladan n dikongsi bersama..

Page 3 of 3 Previous  1, 2, 3

View previous topic View next topic Go down

Re: benda baik atau yg buruk spjg jd komander yg boleh jd teladan n dikongsi bersama..

Post  [bowwjang datang lagi] on Fri 07 Aug 2009, 2:20 pm

habes tu apa yg best???
ahli rakan masjid gak yg bes
Shocked Shocked

[bowwjang datang lagi]
Active Member's
Active Member's

Posts : 465
Join date : 2009-04-15
Age : 26
Location : SePAnG

View user profile http://inikisahbojang.blogspot

Back to top Go down

Re: benda baik atau yg buruk spjg jd komander yg boleh jd teladan n dikongsi bersama..

Post  akobp on Fri 07 Aug 2009, 4:04 pm

masuk www.kelabdamai.org.my

akobp
Super member
Super member

Posts : 507
Join date : 2009-04-20
Age : 31
Location : Sungai Besi, Kuala Lumpur

View user profile http://my Blog, http://www.kebangsaan-ku.blogspot.com

Back to top Go down

Re: benda baik atau yg buruk spjg jd komander yg boleh jd teladan n dikongsi bersama..

Post  Pija_iza (~_^) on Tue 11 Aug 2009, 9:52 pm

konfom leh damai ke akob???
huhu

Pija_iza (~_^)
Active Member's
Active Member's

Posts : 332
Join date : 2009-04-28
Age : 29
Location : klang

View user profile http://de_mentos@yahoo.com

Back to top Go down

Re: benda baik atau yg buruk spjg jd komander yg boleh jd teladan n dikongsi bersama..

Post  akobp on Wed 12 Aug 2009, 7:50 am

compom leh
aku dh damai dah skang ni
hehehehehehe

akobp
Super member
Super member

Posts : 507
Join date : 2009-04-20
Age : 31
Location : Sungai Besi, Kuala Lumpur

View user profile http://my Blog, http://www.kebangsaan-ku.blogspot.com

Back to top Go down

Re: benda baik atau yg buruk spjg jd komander yg boleh jd teladan n dikongsi bersama..

Post  yusma on Thu 27 Aug 2009, 10:26 pm

peace no war la

yusma

Posts : 40
Join date : 2009-04-28
Age : 30
Location : bentong pahang

View user profile

Back to top Go down

nak tau

Post  aizuddin on Tue 08 Sep 2009, 11:06 am

Salamualaikum....nak tanya ada ker setakat arinie komander yang bermasalah atau yang lebih dikenali bawak taik dalam jpkk sekarang ni kat uitm pahang?

aizuddin
Guest


Back to top Go down

Re: benda baik atau yg buruk spjg jd komander yg boleh jd teladan n dikongsi bersama..

Post  [bowwjang datang lagi] on Tue 08 Sep 2009, 1:11 pm

klu ader naper??
Question Question

[bowwjang datang lagi]
Active Member's
Active Member's

Posts : 465
Join date : 2009-04-15
Age : 26
Location : SePAnG

View user profile http://inikisahbojang.blogspot

Back to top Go down

Re: benda baik atau yg buruk spjg jd komander yg boleh jd teladan n dikongsi bersama..

Post  tyka on Tue 08 Sep 2009, 1:20 pm

bojang.. terlalu kasar ko ckp mcm tu..

kang terguris hati senior..

aku rase takde dalam masalah JPKK.. tp peribadi ade.. tu jerk...

tyka
Admin
Admin

Posts : 568
Join date : 2009-04-13
Age : 27
Location : shah alam

View user profile http://atyka.net

Back to top Go down

Re: benda baik atau yg buruk spjg jd komander yg boleh jd teladan n dikongsi bersama..

Post  [bowwjang datang lagi] on Tue 08 Sep 2009, 1:26 pm

aku tnya jer...
xniat pown nk guriskan hati senior..

Rolling Eyes Rolling Eyes

[bowwjang datang lagi]
Active Member's
Active Member's

Posts : 465
Join date : 2009-04-15
Age : 26
Location : SePAnG

View user profile http://inikisahbojang.blogspot

Back to top Go down

Re: benda baik atau yg buruk spjg jd komander yg boleh jd teladan n dikongsi bersama..

Post  tyka on Tue 08 Sep 2009, 2:34 pm

ok bowjang, aku silap. maaf komander

dah habissss

tyka
Admin
Admin

Posts : 568
Join date : 2009-04-13
Age : 27
Location : shah alam

View user profile http://atyka.net

Back to top Go down

Re: benda baik atau yg buruk spjg jd komander yg boleh jd teladan n dikongsi bersama..

Post  Pija_iza (~_^) on Tue 08 Sep 2009, 10:00 pm

klu kate xde bwk bawak "taik" tu tipu la kan..
tiap2 batch pun msti ade yg buat slack..

xpyh kate junior..
sinior pun penah wat silap gak dulu..xkire besar @ kecik mende tu..

perkare biase..
so tiap2 masalh tu biar la settle ngan care sndri..
kne la sedar diri masing2..
jgn nak harap kne tegor je tiap2 kali..
bile dah tegor dgr time tu je..
tp pastu hampeh..habok pun tarak..

fikir2kan dan selamat beramal..

Pija_iza (~_^)
Active Member's
Active Member's

Posts : 332
Join date : 2009-04-28
Age : 29
Location : klang

View user profile http://de_mentos@yahoo.com

Back to top Go down

Re: benda baik atau yg buruk spjg jd komander yg boleh jd teladan n dikongsi bersama..

Post  tyka on Wed 09 Sep 2009, 2:01 am

btol tu kak iza..
kite smue dah besar, pndi pndi la fikir..
malas nk fikir psal bende nih.. masing masing hal peribadi kowt

tyka
Admin
Admin

Posts : 568
Join date : 2009-04-13
Age : 27
Location : shah alam

View user profile http://atyka.net

Back to top Go down

Re: benda baik atau yg buruk spjg jd komander yg boleh jd teladan n dikongsi bersama..

Post  abe yutaka on Wed 16 Dec 2009, 3:55 am

btol3..sume mende bley setel..u can't never solve the problem on which level it's created..kena berfikiran jauh..matang..

abe yutaka

Posts : 615
Join date : 2009-09-02
Age : 26
Location : Balok Kuantan

View user profile http://abeyutaka.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: benda baik atau yg buruk spjg jd komander yg boleh jd teladan n dikongsi bersama..

Post  Sponsored content Today at 2:27 am


Sponsored content


Back to top Go down

Page 3 of 3 Previous  1, 2, 3

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum